Halâ kendiliğinden doğum başlamadı..
Açılma su nişan hiçbiri yok
Şehir hastanesine gidiyorum dr 31 aralığa kdr gelmezse yatışını yap acil den dedi..
Yatış yapılınca ne yapacaklar bana? Yarın pazar ve market alışverişi yapcam dolap boş durmasın ertesi gün son temizliği ve sonra malum gün… Ama çok endişeliyim çok mu geç kaldım sizce? Veya bana ne uygulayacaklar acaba ☹️🤯🤕