Kızlar ilk gebeligimde Doktorum ben önermiyorum demişti ama gene bilgi verip bende doktoruma güvenip ettirmedim ve zaten doktordan da çok memnundum hiçbir sorunda olmadj çok şükür şimdi ikinci gebeliğim doktorum yaptır diyor ben öneriyorum diyor kafam çok karışık siz naptınız? Doktorlarınizin görüşü nedir