Aysenur61 Zezeyim sureklı yanıyor ayaklarım yorganın dısında duruyor hamılelıkten canım herhalde. Normalde buz gbı olurdu hep:)
Yk6321 Şekerin yüksek olabailir cnm bende yokta belirtisi o olabilir kaçıncı haftadasin ve şeker testi uyguladin mi?
ayshoo ara ara benimde yanmalarım oluyor canım gece şekerim yok ama doktorum damarlarımız genişlediği için bile olur dedi