Sefaat Elaali 37+3 de dogum yaptim 2840 kilo dogdu 3 gun kuvezde kaldi 2 aylik olacagiz cok sukur bi sıkıntimiz yok
Anneadayi13 38 'de yaptım bende canim 3350 doğdu sağlıklı doğdu çok şükür 1 hafta önce geldi yani🙂 sizin neden 37 de doğma durumu benim nisanım gelmisti