derinsart canım şimdi geldik doktordan çok şükür şuan için bebek de bende iyiyim kan idrar tahlill verdim sonuçlarını öğleden sonra öğreneceğim her ihtimale karşı progestan başlatalim dedi doktorum onu kullancam bol bol istirat et dedi akıntılarımi rengini mutlaka takip etmem gerekiyormuş şuan için korkulacak bi durum yok dedi tahlillere göre yine bı durum değerlendirmesi yapalım dedi idrar yollarim da ki enfeksiyon olduğundan bahsetmiştim yaa sizlere kaşıntı sonrası vajinal tahriş den dolayı da olmuş olabilir dedi şimdilik dinleniyorum umarım sonuçlarım da iyi çıkar