Benimo ay iyi bari içim rahatladı. İnsanlar çok tuhaf ne senaryolar yazmışlar bende farklı bir işlem uyguluyor sandım. Doktoruma da sormamistim nasıl olduğunu. Valla bu süreç kötü senaryolarla hiç geçmek bilmiyor. Güzel düşünelim ve sağ salim kavuşalım inşallah bebişlerimize 🤲😍💞