Busrasener43 Meraba arkadaşlar 6hafta 1 günlük hamileyim bu sabah doktora gittim ultrasonda kesem görüldü keseminde sağlıklı olduğunu söyledi ama bebek görülmedi benimle aynı durumu yaşıyan varmı acaba sizler bebeğinizi nezaman gördünüz
NaneLimon36 Busrasener43 bende 5+1im ama doktora gitmedim henüz 7 hafta gitmeyi düşünüyorum erkenden gidip kendimi strese sokmak istemiyorum ama kese sağlıklı ise devamı gelir inşallah strese sokmayın kendinizi sağlıkla kucağınıza alın 🤲
babyberry Busrasener43 6+1 de yolk kesemiz göründü 6+5te hem bebeğim görüldü hem de kalp atışı aldık. Yani bir kaç gün içinde bile değişebiliyor çok çabuk büyüyor bizim minikler inşallah siz de görürsünüz en kısa zamanda🥰
Busrasener43 NaneLimon36 amin çok teşekkür ederim ben çok sitres yaptım bu aralar sen yapma canım herşeyi kafama takıyorum sende bebeğini sağlıkla kucağına alırsın inşallah
btlslymn Busrasener43 kese göründûyse sknti yapmayin iki hafta icinde kalp atisinu duyarsnz insallah 😊
Ozge20ulu Busrasener43 6 haftada ufak bı nokta gozukuyo zaten benim öyle oldu insan hemen bişey görmek istiyo doktorum daha 40 fırın ekmek Yemen lazım deyip karnimla konusuyodu🥰🥰
Merimex Busrasener43 benimde öyleydi 7. Hafta bitiminde gidin inşallah kalbini de dinlersiniz biz 24 haftalık olduk:)
Neshe08 Merak etme canım henüz erken bı sonrakı randevunda görünür cok küçük olduğundan görülmemiştir
Edaaa34 Busrasener43 Canım aslında daha bebek yok 3 mm kadar gözükmez çok normal.Kese oluşmuşsa 7.8.haftada kalp atışını duycaksın içini ferah tut ☺