Merhaba ben Mehmet Akif Şanlı ya gidiyorum. İlk gebeliğim ve şuan memnunum. Rahat,insanı panik yaptırmayan bir doktor. Çok konuşmuyor ama sen sorduğunda soruların yanıtsız kalmıyor. Sadece biraz randevu saati sıkıntılı, saatinden bir kaç saat geç giriyorsun muayeneye malesef ama insanlar bunu bilerek beklemeyi de göze alıyor.