Merhabalar benim ablamda da epilepsi var 2018 yılında sağlıklı bir hamilelik geçirdi ve doğum yaptı çok şükür hiç bir nöbet belirtisi olmadı geçirmedide sadece doktoru normal doğum sırasında sancıdan nöbet geçirebilme ihtimaline karşı sezeryan önerdi ve doğumunu o şekilde yaptı inşallah sizde hayırlısıyla sağ salim sorunsuz bir şekilde evladınızı kucağınıza alırsınız🙏❤️