Szsz Bence abartmış biraz doktorunuz ama tabi siz bilirsiniz ben de çok dikkat ediyorum eğer gerçekten bebeğim için önemli bir şeyse ve çaresi olmasaydı bende içerdim şöyle kan testi yapılıyor mesela benim b12 vitaminim eksik iğnesini vuruluyorum d vitaminim eksik damlası var kalan diğer vitaminler için dediğim vitabiolüde içiyorum tüm eksikler tamamlanıyor nasıl baska çare yokmuş siz sağlık ocağına gidip kendiniz kan testi isteyip ilaçları benim dediğim gibi de yazdırabilirsniz