Istemkar 2 cm acilmam 3 hafta boyunca vardi 37 de cati muayenesinde 2 cm denilmişti yapmadığım şey kalmadı ama artmadı en son sali günü doktora gittim nstde sanxi yoktu sabah 9 da eve geldim cumaya kadar beklicez yoksa suni ile baslaticaz dedi doktor eve geldim evimi temizledim suslendim puslendim oturmaya gittim kapidan iceri girdim belimden aşağı sicak bisey aktı sanki bi an alla alla dedim tuvalete gittim bisey yok aradan 20 dakka geçti gene ayni his sonra aralarına dikkt ettim 22 dakikada bir olmaya başladım dedim heralde bugun o gün duzenliydi çünkü ..🥰 sonra saat 5 e kadar 15 dakikada bire kadar ayni şekilde devam etti 15 dakikada bire düşünce o sıcaklıkla beraber bacaklarıma uyusma geliyordu annemlere haber verdim dedim bu aksam geliyor 5 dakikada bire düşünce gidicem hepsi geldi hemen ilik dusumu aldim abdest aldım duamı.okudum guzelcene giyindim yemeğimi yedim ama o arada xok rahatım tabi canim acımıyor çünkü hatta annemler kiz masallah bu nasil doguma gitmek dedi sonra Meryem Ana otunu yaptım 9a5 kala 5 dakikada bire düşünce gittim doktor dedi acilma ayni 2 cm ama sanci 100 ve ustu dogum baslamis ister bekle ister suni ile hızlandiralim sancıyı tamam dedim suni verin 9 bucukda suni takıldı 11 e kadar ayni bacak uyusmasi falan devam ediyor 11 den sonra sancılar gelmeye başladı ayni adet sancısı 2 3 dakikada bir şiddeti artarak devam ediyor ama arada 30 40 saniye nefes alacak kadar duruyor bidaha başlıyor oyle oyle 4e5 kala çatala çıktım 2 ikinmada yavrum kollarımda sonra alla ne sanci ne bisey kiz benmi doğurdum dedim anlamadim hic biwey oyle rahat oyle guzel geçtiki hamd olsun simdi oglum 2 yasini gecti ben 3 ay bitti 4. Ayin icine girdim gebeyim buda oyle hatta ondan daha kolay gecer insallah .. suyum falan hicbiweyim gelmemişti benim hastaneye gitmeden yarim saat evvel.nisanim geldi tuvalette sadece suyumu falan ebeler patlatmışti bu arada 🤲🥰