Ly020818 Herkese iyi geceler sağa yada sola uyuyorum herhangi bir yastiktan destek filan almıyorum 24 haftalığım ama bazen içimde şüphe oluyor kafası filan ezilir mi yada bir yeri sıkışır mı diye öyle bir şey değil mi
Esoo0698 Ly020818 Korkma canım olurmu hiç öyle şey ☺️ Bende bi sağa bi sola yatıyorum baktım belim çok ağrıyor bi 10-15 dakka sırt üstü yatıyorum ☺️
Fatos007 Ly020818 Bende 24 üm karnım çıktığından beri acayip korkuyorum ezerim diye. Bacaklarımın arasına yastık koyuyorum yatarken hem çok rahat oluyo hemde karnının üstüne yatmanı engelliyor.
Merved91 Ly020818 bnde 24haftalığım. Bu hafta doktor kontrolümde doktorum ya sağa ya sola yat dedi. Yarı yüzükoyun da yatabilirsin dedi. Bir sıkıntı olmaz yani merak etme :)
Ly020818 Esoo0698 Allah razı olsun ilk gebelik diye aklıma takılmayan şey yok birde konu komşu uyurken dikkat et karnında ezersin filan dedikçe iyice korkuyorum
Esoo0698 Ly020818 Off saçmalamasınlar yaa. Zaten anne adayı olarak aklın sürekli onda oluyor pozisyon değiştirirken bile düşünüyosun. Sen korkma içini ferah tut 😘