Kızlar 12. Haftamda ikili test yaptırdım riskli çıktı daha sonra detaylıya girdim bir sıkıntı çıkmadı 20.haftada tekrar detaylıya girdim yani 2 kez girdim şükür sıkıntı çıkmadı 1 saate yakın inceledi doktor.Son 2 ay var doğuma günler yaklaştıkça ara ara aklıma geliyor korku sarıyor.Başına gelen var mi yorumlarınıza ihtiyacım var😢😢