urazaslan Kızlar 30 derecede yaklaşık 40 dakika 600 sıktırma yapayım diyorum sizce nasıl olur sizler nasıl yıkadınız?❤️
Mammimammi urazaslan bende 30 derece yarım saat yıkadım. Yumuşatıcı kullanmadım. Birde yıkamadan önce deterjan haznesini temizleyin. Sizin deterjanınızın kalıntıları vardır mutlaka özellikle yumuşatıcı kısmında kalıyor. Karışmasın yani kimyasal 😉
DaisyMom urazaslan ben 30 derecede 1 saat yikadim renkli beyaz ayri ayri.Sonucta giyilmemiste olsa deterjan koyuyoruz iyice eriyip gitmis olur.Bence seninde iyi.🤗
Bebislerimiz Bende hep 30 da yıkadım yumuşatıcı kullanmadim minik minik hepsi 🤩 asarken ama sandalyenin uzerine koydum sepeti 😂
sagsbry Bebislerimiz 😅 hem eğlenceli hem sıkıcı 🥰 allahım içlerini doldurmak nasip olsun sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin rabbim ❤️🌼
nurkal koalababy ben 34 haftalıkken yıkadım erken doğum riski var 30. haftadan beri o sebeple normalde bi iki hafta daha beklemeyi düşünüyordum
Myssr urazaslan 30 derecede yikadim 1 saatlik programda yikadm kurutmada kuruttum sonra da utuledm yumuşatıcı kullanmadm kimyasal malum