Benim de o haftalar da öyle olmultu ama Doktora gitmiştim , ultrasonda bakıldı gayet hareketliydi bebek doktor sen merak etme onun yeri çok rahat demişti 😊 ultrasonda oynuyordu doktor oynuyor şuan sen hissediyor Muş’un demişti hayır hissetmiyorum demiştim bazen bebeklerin her hareketini hissedemezsin endişelenme demişti sen de korkma içini rahatlatmak için bir doktora uğramalısın