Eessra_1 Perinatolog Emre hoca çok iyiymiş fakat arkadaşım hemşire olarak çalışmasına rağmen rica ile randevu vermeyeceğini tek doktor olduğu için çok yoğun olduğunu söylemiş.Randevu almak da baya zor direk alınmıyor önce kadın doğuma gidiliyormuş o bize yeşil alan açıyormuş sonra Emre hocadan randevu bekle ne zaman geleceği de belli değil uğraşmak ve beklemek istemedim Şinasi Çiftçiye gittim 10 gün önce