Kızlar ne durumdasınız nasıl gidiyor varmi gelen giden. Sanciniz varmi benim son 10 günüm kaldı sizin ne kadar kaldı. Benim arada belim de bide kasiklarim da ağrı oluyor bide bebegim hep bir yerde toplanıyor çok sert oluyor. Çarşamba günü randevum var bakalim dr ne diyecek heyecanla kızımı bekliyorum 🧚♀️🌸🤲