irm3535 Merhabalar , ilk gebeliğimde 39+4 de bebeğim karnımda kalbi durdu suni sancı verilerek normal doğum yaptım. Şimdi tekrar hamileyim doktorum aspirin kullanmamı istedi. Hamilelikte aspirin kullananlar varmıdır? Yardımlarınızı bekliyorum.
babyberry irm3535 benim de 9.haftamda bebeğimin kalbi durduğu için önlem amaçlı coraspin kullanıyorum tok karna ve her gün aynı saatte almaya dikkat ediyorum alarm kurabilirsiniz. Allah bir daha yaşatmasın🙏🏼
minelimm irm3535 benim 3 bebeğimınde 14.haftada kalbi durdu şuan 17 haftalık hamileyim hem aspirin hem oksapar igne kullaniyorum
Bsmlh irm3535 ben ilk basından beri doğuma kadar kullanacağım suan 20 H hala günde bir devam kan sulandırıcı iğnede kullandım cuma kestik daha yeni ama aspirin devam
Razz7020 irm3535 16 haftalık suyum geldiği için kaybettim bebeğimi. Korunmayı bıraktıktan sonra coraspirine başlattı doktorum hamile kalınca da bırakma sakın devam et dedi şimdi hamileyim devam ediyorum her gün aynı saatte içiyorum
irm3535 babyberry Bu hamilelik süreçlerini beraber takip edelim isterim. Bir kayıp yaşadığımız için içimiz tedirginlikle dolu çok iyi anlayabiliriz birbirimizi hemde dua edelim birbirimize. ben şuan 7 haftalık hamileyim pazartesi kalp atışını duymaya gideceğim kıbrısta yaşıyorum.
irm3535 minelimm Bu hamilelik süreçlerini beraber takip edelim isterim. Bir kayıp yaşadığımız için içimiz tedirginlikle dolu çok iyi anlayabiliriz birbirimizi hemde dua edelim birbirimize. ben şuan 7 haftalık hamileyim pazartesi kalp atışını duymaya gideceğim kıbrısta yaşıyorum
minelimm irm3535 inşallah Rabbim hepimize nasip etsin Sizin içinde üzüldüm 39.haftada olmasi cok üzücü
irm3535 minelimm Rabbimin emanetiydi o verdi o aldı. Sorunsuz bir hamilelikti.Bebekte görünümde de hiç bir Problem yoktu.Doğum sonrası otopsi yaptırdık hem bebeğe hem plasentaya hiçbir sebeb çıkmadı. onun için hepimiz için Hayırlısını sağlıklı Rabbim nasp etsin inşAllah. bebeklerimizin rızkı varsa nasipleri var ise gelirler Elden başka bişey gelmiyor dua etmekten başka. minelimm
irm3535 Bsmlh Rabbim tekrar nasip etti inşAllah sağlıkla hep beraber kucağımıza alalım. hepimizin öyküsü birbiriyle aynı hiç bir karnımıza düşen evladı unutmayacağız. buda bizim hem imtihanımız hem mükafakatımız.
irm3535 Bsmlh Bu hamilelik süreçlerini beraber takip edelim isterim. Bir kayıp yaşadığımız için içimiz tedirginlikle dolu çok iyi anlayabiliriz birbirimizi hemde dua edelim birbirimize. ben şuan 7 haftalık hamileyim pazartesi kalp atışını duymaya gideceğim kıbrısta yaşıyorum
irm3535 Razz7020 Rabbim sağlıkla kucağınıza almayo nasip etsin inşAllah🙏🏻 Bende önümüzdeki hafta kullanmaya başlayacağım teşekkür ederim