Kepiiiiianne Kızlar crp degeri yüksek olan var mı? Antibiyotık kullanmama ragmen dusmuyo idrar kültüründe de sıkıntı yok🙏🏻 Bu durumda olan?
Elbet-birgun-kavusacagiz Kepiiiiianne benmde kistten dolayi yuksek cikti ilac kullandim uc ay ocakta kontrole gidecem insallah dusmustur
MinikKoala Kepiiiiianne benimde ilk hamileliğimde hep yüksekti çok dikkat etmeme rağmen 🤷🏻♀️ Bunda da yüksek çktı işk başlarda şimdi normal bol su iç canım
Aysima288 Kepiiiiianne benmde yuksek bu neyden kaynakli acaba gitgide yukseliyor..Doktr ates olursa gel dedi ama korkuyorm
Kepiiiiianne Nasippp her seye baktı ama hep temız cıkıyo anlamadık suan 26. Haftadayız antıbıyotik verıp yolladı 3 kutu bıttı su ana kadar🙏🏻
Eminik Bgm_61 benim 14 çıktı antibiyotik tedavisine başlandı zaten erken doğum riskim vardı oda tetikliyormuş normal değer 5 olması lazım dedim 9 a düştü ilaçlarla
Eminik Kepiiiiianne benimde yüksekti hastanede yattım düştü biraz evde antibiyotik kullanıyorum şimdi