NilGrl evet hatta şimdi bile arada bir lafı geçince diyor siz bu ismi koyduğunuz için ben sıkıntı çektim araştırmadınız mı diye ama artık geçmiş sonuçta ama bazen der ben askerdeyken orda kalmak istiyordum hayalimdi ama ismimden dolayı komutanlar bana kıl oldu anlaşamadık dedi bu benim suçum degil ismimi koyanlarda der mesela şimdi bile 25 yaşında olmasına ragmen