2subat Kızlar hayırlısıyla bende doğurdum son 1.5 aydır tansiyon sıkıntım baş gösterdi artı idrarda protein kaçağı falan derken bu günlere geldim ve bugün küçük tansiyonum 100 çıktı ve doktorum doğuma gidelim dedi bende itiraz etmedim 12:06′da oğlumu kucağıma aldım müsait bi zamanda doğum hikayemi sizlere anlatacağım 🥰
2subat esrtsc27 Canım ultasonda 36+5 çıkıyodu ama benim hesabıma göre 38di bugün de 38 haftalık çıktı
Armin-Guney Canim tebrik ederim , gule güle saglikla büyütün insallah ,tüm detaylarıyla anlatmanı bekliyorum sabırsızlıkla…