Minik05 10 saat sunisancı sıfır açılma ile sezeryan oldum. Müthiş ağrım var napabilirim şuan yardim lütfen
Sedagb Minik05 çok geçmiş olsun canım. Benim bilgim yok ama inşallah yardımcı olabilecek arkadaşlar yazarlar. Bebeğin ve sana sağlık dilerim. Hayırlı olsun. Allah analı babalı büyütsün.
turgutannesi Minik05 geçmiş olsun şuan hastanedeysen eğer hemşirelere sor agrı kesici iğne çok iyi geliyor yaptır bence
hayat27 Çok geçmiş olsun inşallah ağrıların biran önce diner benimde bilgim yok ama manevi olarak dualarım seninle 🙏
Emineerd Minik05 hastanedeysen ağrı kesici yapmaları lazım eve çıktıysanızda bi hastaneye gidin benim hiç ağrım olmamıştı hastaneden çıktıktan sonra