Cfndk İyi akşamlar hanımlar 20+2 haftalık gebeyim. 1 saat önce leke şeklinde kanamam geldi. Ağrım yok. Dün birliktelik olmuştu acaba ondan kaynaklı olabilir mi? Sizce tehlikeli bir durum var mı ?
Bebislerimiz Olabilir de olmayabilirde doktorunuza yazma şansınız varsa bi yazın yoksa yarin bi görünün bence