Aanneolmakkk 24+5 den selamlar ✋ 18 nisan doğum tarihimiz fakat sezeryan olacağı için 10 nisan gibi alırız demişti doktorumuz 🥰
GAda 23 +2 den slm hanımlar bir kaç gündür bebeğim toplanıyor be balon patlayacakmış hissi gibi geriliyorum sizlerde yaşayan varmı acaba