Zynpbren Arkadaşlar ilk kızımda hemanjiom vardı kolunda doğum lekesi gibi, 2. De de olur mu olmaz mı meraklı bi bekleyiş içimdeyim bilgisi olan ya da tecrübe eden var mı ilkinde var diye ikincisinde de olma durumu var Mı acep
Zynpbren caglanurr hayır büyüme olmadığı için bi tedavi uygulanmadı kendi kendine küçülebilir dediler ams ne yazık kı küçülme olmadı bizde sizde de mi var hemanjiom
caglanurr Zynpbren Net bişey söylemediler sadece olabilir dediler yarın birde kardiyoloji bakacak göz kapaklarında kızarıklıklar var