Arkadaşlar merhaba bende bir hafta önce kahverengi leke geldi doktoruma gittim bebek eşinden hafif ayrılmış kanama alanı var dedi iki gün önce gece de daha fazla geldi o kanama ve acile gittik oda aynı şeyi deri 10 gün tuvalet dışında kalkma asla sesi şuan yine geldi bu durumu yaşayan varmı atmayabilecekmiyim 😢