Sineemiis rabia_12 kötüyü çağırma bende hep olumsuz düşündüm basıma geldi 😀 Allah kimseyi korktuğuna uğratmasın
bebisimm3 -sevgikelebegi12 canım yanlış anlamadım dimi idrar testinde negatif kanda pozitif mi gördün
papatyasever34 https://www.jup1.com/image/bnhKH Bende doktora gittim bugün leke ve ağrım var di açıklama yapmadi tedirginim yardımcı olur musunuz
-sevgikelebegi12 papatyasever34 doktorlarda pek detaylı anlatmıyorlar inşallah oluşur gebelik canım daha yeni herhalde
bebisimm3 -sevgikelebegi12 adetinin döngüsü ne canım bide kaç gün gecikince test yaptın idrar ve kan söyler misin sana zahmet
-sevgikelebegi12 bebisimm3 kan 21 cıktı canım ama yarında yaptırcam yine kan testi adet günümde yarın inşallah olmam adet ama doktor gebelik oluşmuş dedi
bebisimm3 -sevgikelebegi12 gebelik oluşmuş zaten küçük olduğu için 21 çıkmış canım adet olmazsın merak etme yani kimyasal falan değilse inşallah
-sevgikelebegi12 bebisimm3 aşılamayla oldum ben bide asılamayıda aralığın 12 sinde yaptırdım 2 hftalık sanırım o yüzden değeri az
-sevgikelebegi12 -sevgikelebegi12 benim 21 di 2 gün önce az önce öğrendim 26 olmus doktor dıs gebelik yada kimyasal dedi cok üzüldüm 😕😕😕