Nurr24 Yanında uyutman cok tehlikeli canım Allah korusun bi anda uykuya dalsan ne olacağı belli olmaz iyi kötü bir beşik olması lazım
tugce_25 Kuzeyaysemahsun Bende 3 beşik aldım 🤗😂 ama biraz büyüyene kadar yanimda yatırmayı düşünüyorum
Melikeakkc tugce_25 ben anne yanı almıştım ama istediğim bi beşikmvardı milletin fikrini sorunca kendi beğendiğimi alamamıştm eşimle kavga ederken bu durumu söyledim tutup o beşiği de almış 2 tane beşiğimiz oldu bizimde 😂
gamzosgamzos Kızım 1 yaşında daha bir kere bile yanımda yatirmadım 2 tane besigimiz var birtane kucuk sallanan bir tane park besik 😊
Serdem39 Bende park beşikte karar verdim yoyko aldım bugün geldi kurduk çok beğendim çok sağlamdı anne yani olmasida ayrıca güzeldi tavsiye ederim ahşaplar kadar görsel açıdan güzel durmasada kullanış açısından ahsaplardan daha iyi bence
Glsrdnz Serdem39 merhaba yatağı da içinde mi oluyor acaba yoksa ayrı yatak almak mı gerek bende anne yanı olan park beşik almayı düşünüyorum da kullanışlı olur sanırım
Aysenur61 Serdem39 bende ondan sıparıs ettım ama ürün elıme daha ulaşmadı merk edıyordum kalitesini nasıl diye inşallah güzeldir. Gri rengını aldım
Serdem39 Aysenur61 gördüklerime göre bunun kalitesi güzeldi memnun kaldım ben odama uyacagi içinde haki rengini aldım ben
Aysenur61 Serdem39 evet bende cok baktım hep dandık gbı gelıyordu bunu ınternette gordum kalıtelıye benzıyordu sıpariş ettik bnmde odama grı uyumlu dıye aldım:) fıyat olrk nekdra aldınız
Aysenur61 Serdem39 bende 1000 e aldım ama ıcınde yatağı yok benimkinin yatak hediyesi yoktu extra paralı alınacak
Serdem39 Aysenur61 alırken görürsünüz sözde yatak niyetine var ama iş görmez bebek için sağlıklı olmaz ekstra alınması gerekir