Melike95 Eerrennn_ tüp bebek bizimki kanama yada erken doğum riski falan hiç konuşulmadı sormadımda kullan diyor kullanıyorum😄
Mavita27 Melike95 Evet bende hala kullanıyorum çok akıntı oluyor bebekler için ağız mendili var ben ondan kullanıyorum daha sağlıklı 🙊 Bide tüp bebekte oksapar iğne veriyorlar ya ona da devam ediyor musun?
Eerrennn_ Melike95 bendeki hap şeklinde eczacı hem fitil hem agozdan alınabilir demişti biraz şaşırdım fitil olunca degşik bekledim. Bende agızdan almayı tercih ettim
Melike95 Eerrennn_ bu fitili mi sğızdan alıyosunuz yan etkisi var mı doktora sorsam mı ki ağızdan alıyım prospekdüsünde ağızdan yazmıyor du da
Eerrennn_ Melike95 evet agızdan da alınıyor, yan etkis cok oluyor diolardı hep burda da. Vala bünyem alıştı 1 hafta ilk gebeligim başında biraz uykum gelirdi ama şimdi hiç bişey olmuyor bence agızdan almak daha kolay.
Melike95 Eerrennn_ teşekkür ederim bilgi için önce doktora sorayım inşallah ağızdan al der de rahatlarım bide benim mide bulantım devam ediyor çoğalır falan
Mavita27 Melike95 Benimde 14 haftalık tüp bebek bu oksapar ne zaman bitecek merak ediyorum doktoru da değişmek zorunda kaldım şimdi
Melike95 Mavita27 bende doktorumu değiştiricem çok ilgisiz düz bir adam hiç bir şeyi iyice açıklamıyor sma syrılmsdan önce sorucam ne zamn kesersiniz diye kuzenim şuan hamile ocağın ortasında doğum yapıcak hala kullanıyor o en başından beri düşük riski vardı onun
Bebek-geliyor Eerrennn_ benim yerleşme kanaması oldu o zamandan beri kullanıyorum. 13+5 de plasenta önde olduğu için kanama oldu. Şimdi rahim ağzında kısalık olduğu için erken doğum riskim var o yüzden günde 3 tane kullanıyorum.