S-U Evet 34ten beri banada oluyor şuan 37+2 yım sıkıntı yapmayın arada ve hafifse sorun yok , ben en son 36+4te gittim kontrole sancım 60i gördü , ama sezeryan olacağım için bekliyorum , kasilmalarim çok sık inşaallah dayanır 10 gün daha 👶🏻
gamzelim2234 @Alfabetaa bizimkide kafasını aşağıya yaslamış habire ittiriyor bazen doğurucam sanıyorum