Vilvilvil Ben kendisine 26. haftamda geçtim iyi ki geçmişim çünkü o zamana kadar gittiğim hiçbir doktor beni ilgilenme, bilgilendirme ve samimiyet açısından tatmin etmemişti. Rengin hanım çok ilgili bir doktor o yüzden ben çok memnunum.Tamamen normal Doğum yanlısıdır. muayeneleri ayda bir oluyor gereksiz kontrole çağırmaz ya da test istemez. İlk tanışmada telefon numarasını verdi merak ettiklerimi ordan sorabiliyorum.Tek sıkıntı muayene ve doğum ücretinin diğer hastanelere göre fazla olması.