Yldz3 bende normal karşılıyodum yürüyodum geçer falan diyodum muayeneye gidince doktor normal olmadığını söyledi nts ye aldı 2 gün sonra da sezeryene o da benim ısrarımla 2 gün geçer diye bekledim .yine de Allah bilir tabikide hayırlısı olsun inşallah