Kızlar 40+0 şu an. Oğlum hala maç yapıyo içerde. Acının biri bin para. Kanala girmek falan hak getire. Bugün doktorum adaçayı iç dedi. Sabah içtim akşamda 45 dk yürüdüm. Altan bıçak sanki bıçak saplıyolar. Kitleniyorum. Çok acıyo. Kanala girmek falanmıdır nedir? Cuma sabah suni sancıyla başlıcak inşallah. Birse doğumdan sonra tuvaletini yapmadan çıkış oluyormu?