Ben şuan 26 haftamdayım 25 haftamda serklaj oldu aklımda cok soru var yasamıs insanlara ihtiyacım var neler yaptınız bu benim ikindi gebeliğim ilk gebeliğim 13 haftalıkken düşükle sollandı neler yapılıyor normal dogum mu oluyor erken dogum yasayanlar varmı yaşadıklarınızı anlatırmısınız /?