Merhaba 31.haftalik hamileyim normalde 11 - 8 seyreden tansiyonum bugün öğleden sonra 13-9 dan aşağı inmedi hatta bi ara 14-9 oldu şimdi tekrar 11-8 e düştü neden olmuş olabilir acaba diyorum her sabah normalde denir hapı içiyorum sabah mahmurluguyla yanlış ilaç falan mı ictim acaba ondan dolayı olabilir mi biraz panik oldum şimdi bir anda aklıma böyle bir şey geldi belki bende kuruntu yapıyor olabilirim ilaç konusunda böyle bir şey içtiysem bebege zararı olmuş mudur sizce