12+6 da kiz oldugunu ogrendim iki kizim var bunu erkek olsun cok istemistim tabiki ilk once saglikli ve hayirlisi olmasi ama insan iki kizdan sonra buda erkek olsun diyor kizda bir erkekte bir yoksa benim icin bakalim degsrmi degsir isallah diyorum ama degsmezsede gonlumunde basiminda taci prensesim artik