Busraaa11 Ben 4+5 im cuma günü gebelik testi yaptim gayet net cikti. Bugun saglik ocagina gittim kan tahlili yapmaya yarin çıkacak sonucu. Ama bu aksam az bur kan gelmis bir de kahverengi leke bir daha gelmemis bisey olmus mudur?