Umay6060 merhaba arkadaşlar. E-nabızda bu şekilde gösteriyor test sonucum. Grafik vs cıkmıyor sonucunuzu nasıl öğrendiniz acaba bilgi verir misiniz https://imgyukle.com/i/aa9Vwx
Aysenfal Umay6060 bende e nabızdan kontrol etmiştim referans dışı bi değer yoktu ancak yine de sonucumu alıp doktora gösterdim bi kaç grafik gibi bişey vardı doktor da temiz bi sıkıntı yok dedi.
Umay6060 misraerol buldum canım ben hangi hastane ise onun sitesinden laboratuvar sonucuna giriyorsun bi barkod vermiş olmaları lazım orda örnek no yazıyor onunla bakabiliyorsun