Mervebm60 Kızlar hayırlı aksamlar bugün prilam dr aldım mide bulantısı için doktorum yatmadan önce al dedi ama ac tok bisey demedi sormayı da unuttum bazıları iki tane falan aliyolar bilen yazabilirmi ?
34_21_23 Mervebm60 gece yatmadan önce 2 tane alıyordum ben. Zaten gece yatmadan önce yemeğin üstüne almış olmuyorsunuz farketmiyor
mombaby46 Mervebm60 ben de bulantılarım çok olunca gece yatmadan önce 2 tane içiyorum. Aç tok bana da bişey dememişti ama ben bir parça bişey atıştırıyordum üstüne içiyordum.
Tugceonur Mervebm60 Ben yatmadan önce ve gece olmak üzere iki tane içiyordum yetiyordu ilk haftalarımda şimdi sadace bulantımın fazla olduğu günler alıyorum 26+1 haftalığız