Esra_80_ aslında koku direk göğsünden gelmiyordur. Değişen hormonlar insanın kokusunu da değiştiriyor. Ben gebelik öncesi hiç terleyen biri değildim. Şimdi kış olmasına rağmen hem terliyorum hem de afedersin terim kokuyor ben ki yazın bile deodorant kullanma ihtiyacı duymazdim. bilmiyorum her şeyi hormonlara bağlamak doğru mu ama hormonlar her şeyi etkiliyor neye baksam gebelikte normal deniyor 🤷🏻♀️