Nisnisa Hiç bir sorun olmaz merak etmeyin diz için verilen doz çok çok düşüktür ve de direkt o bölgeye ışınlama yapılmıştır evet radyasyon aldınız ama diz odaklı bebeğe hiç bir şey olmamıştır. İçiniz çok rahat olsun. Ama yine ben pinpiikliym diyorsanız kendi Kadın doğum doktorunuza da danışabilirsiniz o da sorun yok diyecektir :)