23.05. 2018 çarşamba saat 9.30 doktor kontrolü için hastaneye gittik nst ve ultrason sonuçlarına göre suyun çok azdı alttan muayene ile açıklık 1.5 cm idi ve suni sancı vermek su azlığından bebeğe zarar verecekti.
Doktorum hemen yatışımın yapılmasını istedi geçen ki kontrol içinde 12 saat yemek yememem istenmişti öyle de oldu aç olduğum için doğum yolu önerileri oldu ve spinal ile meleğime kavuştum.
Korkutucu bişey değil iğneyi hissetmiyorsunuz ama sonrası biraz sıkıntılı haliyle herşey sizin elinizde ama zorluk olmadan kolaylık olmaz rabblm hepimize kolaylık versin inşallah 😁