Mevsiminde yaratılan, yetişen, meyve ve sebzelerin bir anlamı olduğunu düşünüyorum ben. Her ay’da hamile kalınabilinir ve her ayın ya da mevsimin kendine has meyve sebzesi var. Allah bunları zamanında yaratıyor ve sen de o zaman da hamile kalıyorsan sebepsiz değil bu durum. Olumsuz bir şey olduğunu, olacağını sanmıyorum. Velhasıl; nar,ayva bu ayın/ayların meyveleri mesela. Yememek şöyle dursun bilimsel bir araştırma yapınca da yemenin faydalı olduğunu okuyacaksınızdır.