Merve50 Hatice_4255 ya sağlıkla gelsin inşAllah annesi 🥰15+5 olduk biz daha öğrenemedik. Nazlı çıktı benimki 😇
Beyazmelekkk Hatice_4255 hayırlı olsun canım 🥰 kaç haftalıkken öğrendin ben daha öğrenemedim ya 14+1 im
Hatice_4255 Merve50 bende 18 haftalık oldum bugün öğrendim göstermiyorsa kız olabilir haber ver olur mu sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah Rabbım
snglysl Hatice_4255 yaaa bizde bugün öğrendik bizimde kızımız olacak 😌 Rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏
Merve50 Hatice_4255 herkes öyle diyor ama bakalım sabırsızlıkla beklemedeyiz öğrendiğimde haber veririm canım 🥰
Hatice_4255 26Merve ben hep erkek diyordum ama ilk çocuk olduğu için de bize ikisi de lazım o yüzden sağlıkla gelsin yeterli ya😍