EsraM Yesimmm1 bende bilmiyorum bende afşinliyim toprağım diye yazasım geldi aynı arkadaş gibi benimde 😂
Hulyaa46 Yesimmm1 canım ben izine gelmiştim Elbistana sanırım yok çünkü yaşam hastanesinde erdinç beye gitmiştim 2 kez onun ki bile eski cihazlardan ki devlette renkli USG olcagnı sanmıyorum
EsraM Zumrammm Allah bağışlasın isim buldunuz mu ☺️ benimde 2,5 yaşında kızım var şimdide oğlum olacak inşAllah