Kaderakkes Yeni doğacak bebegim için bezde kararsiz kaldik bez yorumları okuyorum sleppye cok guzel yanliz bir beden büyük alınmalı diyor zaten prima ya diyecek yok ama butce olarak sleepy daha uygun peki siz hangisini tercih ediyorsunuz?
SeldaSngl Kaderakkes sleepy tercih ettim. 1 paket 40 lı 1 numara ,,, 1 paket 40 lı 2 numara aldım. Bir numara çok ufak evet ama ilk doğduğunda kullanılır bence.
Minikkus2021 Kaderakkes Ben bimden alcam valla en ucuzundan başlicam eğer olmazsa tek tek denicem.bezler çok pahalı.😂
brcbr Kaderakkes sleepy çok küçük kalıplar elimde patladı benim prima da çok pahalı ayrıca bebeklere bez dayanmıyor oyüzden uygun fiyatlı can dır😂
Kaderakkes SeldaSngl yorumlarda 1 numara yeni doğanlara çok küçük geliyor diyorlar canım bacaklarda iz yapıyormuş kullanmaya basladinmi
Ncmtntuuba SeldaSngl ya ben trendyoldan slepy 1 numara 210 tane indirimdeydi alıcaktım o kadar fazla mı olur almasam mı ?
Kaderakkes Minikkus2021 zaten ilk zamanlar 10 dakikaya bir babaların paralarına yapıyorlar bebislerimiz fiyat olarak sleepy çok uygun trend yolda yorumlarda bir beden büyük aldım yeni doğanlar.için yazıyordu 1 almayın 2 beden alın diyordu canım
SeldaSngl Kaderakkes hayır daha başlamadım ama bence bebeğin kilosuna göre değişir. Bende o yorumları baz alarak 40 lı paket aldım başlarda sık sık değiştiriyoruz zaten.
Kaderakkes Ncmtntuuba benim eltim prima kullanıyor canım 210 lü ilk doğrunda aldı 20 gün kullandı sonra prima 2 numara aldı dar geliyor diye 1 paket 210 lü sleepy 2 numara al bende öyle düşünüyorum kalıpları darmis
Busra0710 Ncmtntuuba 1 numara için 200 bez kesinlikle aşırı fazla canım. 2 numarayı öyle çok al. 1 numarayı 60 70 li felan varsa anca öyle al derim. İz yapıyor sıkıyor. Gerekirse bi daha 1 alırsın, ama boşa elinde patlamasın. 2 3 en çok giden numara
prensesim35 Ncmtntuuba çooookkkk fazla canım bn oğlumda sadece 1 numarayı 1 paket kullandım 30 lu olandan snra 2 ye geçtim
Eminos123 Kaderakkes primaya diyecek yok demeyin her maddesi petrol turevi kesinlikle dogal degil ve primadan da memnun olmayan cok anne var dogdugundan beri sleepy kullaniyorim kalibi normal oglum 21 aylik diger bebegimde de sleepy kullanirim icerigi temiz ve digal oldugu icin sızma pisik tasma problemi yasamadim
Kaderakkes Eminos123 beden olarak 1 beden buyukmu alınmalı peki yeni doğanlar için 1 beden değilde 2 beden alın diyorlar
Nzrtnrvrdi Kaderakkes kesinlikle sleepy asla pişik yapmıyor sızdırma yapmıyor oğlum 2 yaşında sleepy natural külot bez kullaniyoruz gayet memnunuz şuan ikinci bebişimiz içinde sleepy natural kullanıcaz inşaallah. Boş yere o kadar para ödemeye gerek yok bence primaya
Busbushatun Kaderakkes yanı butce sıkıntınız yoksa prıma guzel bence ben kızıma promamkullanıuprdım bı kez sleepy kullanmak zorunda kaldım ıyı gelmedı buyuktu hemde yenıdoganda dahada sorun cıkarabılır ama tabı bebekten bebege degısıyor kızımın cıldı bayanhassas alerjık bıde bazı anne sutunden daha pısıge yatkınlık olabılıyor yada mamalardan
Kaderakkes Busbushatun yani eşim prima al diyor ama zaten ilk zamanlar sürekli bi kaka yapma durumu olduğu için yazık o kadar paraya yoksa sleepy yorumları güzel okudum baya canım sadece kalıp olarak dar 1 beden büyük alınmalı diyor
Eminos123 Kaderakkes bebegim 3650 dogdu hosgeldin bebek paketi almistim icinde hrm 1 hem 2 numara var 38 haftalarda filan bebegin kilosuna gore alin derim
Nzrtnrvrdi Kaderakkes yeni doğan için adet sayısı fazla olmayan paket tercih etmelisin çünkü bebişler doğum kilolarının 2 katına çıkıyorlar kısa bir sürede daha sonraki süreçte bebişin kilo gelişimine göre alman daha uygun olur 🙂
Esmanur_97 Kaderakkes sleepy aldım canım bende 1 paket 1 numara aldım kullanılır ilk doğduğunda 42 tane var zaten içinde 3 pakette 2 numara aldım kokusu filan hoş daha kullanmak nasip olmadı bir ay sonra başlıcaz inşallah 😊(migrosta indirim vardı 18.75₺ ye aldım prima çok pahalı)
HandeZeynep Kaderakkes Ben kızıma doğduğundan beri prima kullanıyorum hiçbir şikayetim olmadı.1.5yaşında arkadaşımın tavsiyesiyle sleepy deneme paketi aldım ama sonuç pek olumlu olmadı.Gece taktığım bezler hep sızdırdı.Bu yüzden primaya devam ediyorum hala.