Merhaba kızlar. Transferin 5. Gününden beri çok çok az ve açık renk lekelenme yaşıyorum kahverengi hatta bir ilaç defa ip gibi siyah bişey de oldu. Progestan iğne ve fitil de kullanıyorum bugün 10. Günüm doktorum sancı ve kırmızıya dönmediği sürece normal korkma dedi ama benim gibi bir durum yaşayan var mı bu arada dün idrar testi pozitif çıktı kan vermedim henüz.