Simya34 Happybsrn transferin 10. Günü testide öğleden sonra iki gibi yaptım.12 .gün yap demişlerdi.Acaba erken mi yaptım?
Simya34 BuSee_ transferin 10. Günü testide öğleden sonra iki gibi yaptım.12 .gün yap demişlerdi.Acaba erken mi yaptım
BuSee_ Simya34 erken olmuş olabilir canım daha sonra tekrar tekrarlayabilirsin erken gebelik testi daha çok işini görecektir rabbim güzel sonuçlar almanı nasip etsin