Tahamm47 şimdi tüp bebek sürecindeyim. Kanamamın rengine takılma. Her kanama risk ve inan ilk gebelikte herkes çok ağladı ama engeli, sakatı olacaksa hiç olmasın diye bak ve rahat ol. Düşerse de diğer ay hemen kaldığın yerden devam edebiliyorsun doktor gözetiminde. Canını sıkma