Başından beri bebeğimi burdan takip ediyordum erken doğum riskim oldu unicornat uterusum var çünkü.. hepsini atlattım 38 haftalık olduk minik kızım gelmiyordu son iki haftadır adet bel kasik ağrıları yaşadım hizlansin diye pilates yürüyüş yaptım yapabildiğim kadar 26sinda kasık ağrılarım iyice arttı bende agirlastim hissediyodum artık dedim haftasonu doğum var🤰 27sinde sabah 8 buçukta kalktım sanki büyük tuvaletin baya sıkıştırmış gibi tuvalete gittim baktım suyum geliyo nisanimda geldi sancıların süresini tutmaya başladım 15 dk bir geliyordu 10a kadar gezdim evde saçlarımı yaptım büyük bulusmamiza hazırlandım♥️ sonra eşime dedim hadi gidelim kızımız geliyo bugün oda fırladı birden hazırlandı biseyler atistirirken su çoğaldı korktu eşim ben duşa gircektim hadi dedi evde dogurcan şimdi 😀çıktık hastaneye vardık dogumhaneye çıkardılar beni açıklığa baktılar 4 cm güzel dediler odaya geçtik 1 saat sonra suni takalım dedi doktorum ilk çok istemedim ama çok yorulursun çok az acicam desteklemek için dedi kabul ettim sancılar arttı bu arada yine belirli aralıklarla gelmeye devam etti saat 2 de tekrar baktı 7 cm olmuş süpersin dedi yürüdüm comeldim bunlar bana çok iyi geldi sonra doktorum yatakta ikin dedikçe ikindim hadi tam açıklığı sağladık dogumhaneye gidiyoruz dedi yürüyerek gittik orda biraz uzun sürdü birazcık kesti 5 dikiş varmış🙄 bebeğim balık gibi kaydı içimden gözlerimi ondan ayiramadim mis kokusuyla herşeyi unuttum 😍 yenidogana aldilar takip amaçlı biraz kaka yapmış ins en yakın zamanda kavuşmayı bekliyorum🙏🙏🙏